The most important day of my life

Birt 17 apr 2021
It's time.
Watch my fight on PPV through cable and satellite providers, Fite.tv or www.thefightclub.com​ APRIL 17TH
more on my IG: jakepaul

Ummæli

  • If we get this to 1 like? will you fight the Robot next?

  • 🖤🖤🖤👑

  • Enjoy this bro cuz you finna be feeling floyd in this may weather

  • Jake: my security guard passed away.. this fight will be dedicated to him Robot in the background: CHA CHA REAL SMOOTH

  • Fight my baby brother next pls

  • bruh i left watching jake paul for like 4 years i came back and 20M subs O_O

  • Good

  • Jake Paul vs Eddie hall 🤣🤣🤣

  • I will save you 1:24

    • @Zellior Your welcome

    • Thank you kind sir..

  • Jake ik u may never read this but I just wanna say! YOU IMSOIRE ME TO DO SO MUCH IN MY LIFE TAKEEE MEEEE UNNNDERRR YOURRR WINNGGG! I wanna grow up and be JUST like you! 😏

    • Oh god..

  • Is that a robot

  • Dutch why you posting cringe again

    • 1:24 that will save you

  • Why is he making up that landscape story bruh you been a ISmem creator your entire life

  • Wtf your robot doing

  • Floyd Mayweather

  • Floyd Mayweather

  • Lol you noob

    • 1:24 that will save you

  • You beating Ben Askren is like a high school swimmer beating Usain Bolt in a swimming competition

  • I did research on this body guard and nowhere can I find out how this in shape young guy passed anyone knows how he passed

  • rip shadow

  • Bro nice fight blew my my but I knew you would win

  • Okay I’m sorry, but does anyone notice this mans nose

  • You got this let’s fuck go

  • Jake I’m sorry for your security guard but we love you and you got the jake paul

  • That’s quite sad to be honest

  • Talks about security guard dying ...robot dancing in the background

  • Most important day of our lives will be you being 6 feet under the ground

  • You should have your name and picture more frequently and prominently placed in the background, bro.

  • 0:42 jake tryna be Khabib

  • Hi Jake

  • HE MADE IT MY GUY MY GUY !

  • Get Good Kid

  • Still doing videos for 8 year olds

  • Bless YouTrust God

  • How old are

  • Jake Paul

  • Out of all the places he chose right there

  • No one likes ur new beard

  • I felt scammed watching this fight even tho I watched it on ISmem for free-

  • F%%% you

  • Damn why couldnt it just be jake that passed away god u missed and hit the wrong dude lol

  • Who's in that robot guy can you make a video about that

  • Stop being a pushy and fight Mike Rashid 🤷‍♂️

    • accept your challenge. If you dare.

  • 😭😭😭😭😭 rip your body gard

  • Shutup

  • Jake: this is for shadow, my security guard passed away Robot: 💃

  • Mr security guard died Robot at the back: dancing

  • Let’s go Jake congratulations on the win

  • Why is he ducking tommy fury?? ISmems biggest clown 🤡

  • I bet an important day in Justine's life was you SAing her. Important for different reasons but I'm sure she thinks about it daily.

  • You little bit

  • Sssdx-fy

  • Love you jake to its sad🥺🥺🥺🥺

  • rest in peace to the security guard🕊

  • Biggest moment, bouta box a washed up, post hip surgery wrestler. Next is the bowling champion. After that probably cristiano ronaldo. Then he'll def be ready for conor

  • You’re a waste og life

  • Challenge someone of your own size like Mike Tyson, Gokhan Saki, Francis Ngannou, Alistair Overeem, Mirko Cro Cop, Badr Hari, Rico Verhoeven. They are all stars, and would accept your challenge. If you dare.

  • You truly aren’t a good fighter

  • Box Michael b jordan

  • Nobody cares

  • I love you're videos

  • Jsi fakt frajer😀😁🥰

  • i love jake paul

  • Kinda mad you took my ISmem name but good job winning

  • he made the video longer than the fight for the money isn't that right Jake?

  • jake paul in the thumbnail is mimicking khabib.......which is good since you could learn a lot from that man.... especially in humlility

  • Literally everyone in the sport thinks jake is pathetic 🙄 have fun in court douche

  • you earned a BUM champ cheer🤣

  • Jake why dose your fights have to be 50$ make it 30$

  • Woo hooo u got this Jake well I mean congratulations bc u did win right bc if u did then yay 😀 and Ben if u watching this u suck as

  • the robot is actually shadow

  • Bizarkawk

  • I was laughing so hard about the robot. When he turned away to get it out of view, I was hoping it would appear behind him again before the video ended. 😂

  • I love you jake 🤟🏿🤟🏿🤟🏿🤟🏿🤟🏿🤟🏿🤟🏿

  • is there anyone that actually likes this guy anymore?

  • imagine being a mcgregor wannabe

    • I want to be mcgregor, I think almost everyone wants to be mcgregor

  • I’m currently watching bazzardvark lmfao

  • how do we setup to fight this guy? No boxing MMA. seems like a clown to me

  • I wish that robot beat him up

  • Cant of had any other important days this guy was a grandad simple twat

  • Imagine how big a day it would have been beating a champion boxer in a boxing match instead of a post-surgery, retired, out of shape, nearly 40yr old, Ex-champion wrestler!!!

  • next time i will be a winner to if my opponents are just out of shaped, hip replaced "no hands" UFC fighters. sure thing

  • I was laughing so hard about the robot. When he turned away to get it out of view, I was hoping it would appear behind him again before the video ended. 😂

  • Of course he films a ISmem video right before the fight

  • Im just wondering how that robot got into that ring.

  • Jake Paul: My security guard passed away😔 The robot in the back:🕺🕺🕺

    • @Uncle Bridge idk man. I like to believe I have the right to say what I want online if you have a problem with it then block me or something.

    • Did you really have to comment that? Literally EVERY comment is about that……

    • I know you Jake so amazing and everytime you win and I want win everytime we love you so much and this make me so so happy enjoy your dream

  • I wander when he’s fighting a proper boxer

  • Once again ur a goof

  • This fight was the biggest moment of his life? Like he didn't even fight a real boxer, if he faught someone who was an acutal fighter, then i could understand it, but this nah

  • Vlog again plsss

  • Wherw is Apollo

  • Jake Paul I'm calling you out fight me in a boxing match under your terms I hereby challenge you officially. Agree to fight me and get a boxing lesson. I've made a video on my page calling you out for the world to see

  • @JakePaul Tommy Fury Next, fight a REAL Boxer!

  • WE SMOKING THAT PACK IM DEAD LOL THATS WHAT SHADOW SAID

    • FR WHO NAMES THERE KID SHADOW LIKE MANS 6 FEET UNDER IN THE DARK HE GOT NO SHADOW THERE

  • I felt scammed watching this fight even tho I watched it on ISmem for free-

  • Who tf is liking this video?

  • Love u too fan miss u sad 💕🦋🥺✌️

  • Jake paul 💕🦋🥺

  • "To think I was a landscaping kid" - No, you were just another rich douche kid pretending to have a job.

    • I’m so sorry about your bodyguard we all love him in heaven

  • What a muppet.