HEJT PARK - PRZEJDŹMY NA TY 158 - JAŚ KAPELA I KRZYSZTOF STANOWSKI O OPŁACIE REPROGRAFICZNEJ

- - Jaś i Krzysztof odpowiadali na pytania od widzów Kanału Sportowego i słuchaczy WeszłoFM! Zapraszamy!
✅Koszulki, bluzy, kubki kupisz w naszym sklepie: bit.ly/SKLEPKanalSPORTOWY
SUBSKRYBUJ : bit.ly/SUBSKRYBUJKanalSPORTOWY

Ummæli

  • Tomik poezji Kmioty Polskie autorstwa Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka możesz zamówić do 30 czerwca pod linkiem: bit.ly/KupTomikPoezji

    • Stanowski i poezja? Oksymoron jakiś? Zamówię... i obym się nie zawiódł bo zwrócę w przenośni i dosłownie!

    • Zamówiłbym z ciekawości. Autograf proszę. Jeden wystarczy, od Pana Roberta.

    • 😂

    • Dodajcie mój, który jest tutaj. Finansowo jakoś się dogadamy.

    • zamówione i czekam niecierpliwie :D

  • To wygląda jak niedobór mózgu😱

  • Jprdl... Oczy i uszy mi krwawią... Idę się zabić...

  • Jaś "Hipokryta" Kapela. Że Stanowski to zniósł to bohaterstwo.

  • Oj Stanowski, z Jabłonowskim byś sobie nie pojeździł xd

  • Jasiu palnij se w łeb nie marnuj tlenu i nie produkuj CO2.

  • Towarzyszu.....wypier rozmowa z lewakiem bezcelowa bo jak grochem o ścianę i nawet chyba w to wierzy xd

  • Kaś Japela

  • Już pomijając co ten dzban majaczy to zacząłbym o tego że takich ludzi w ogóle nie powinno się pokazywać publicznie. Najman jeszcze był zabawny ale p. Orkiestra to jest taki dramat że aż zęby bolą

  • Trzeba było go na dołek zawinąć

  • Do Krzysztofa Stanowskiego: "Moja droga dziecino! Ziemskie życie- to ogień- to próba- przez którą tak przejść mamy, by się oczyścić- a nie spalić. Posłannictwem każdego człowieka jest doskonalenie siebie i innych, szukanie dobra, które zostało zagubione wolą pierwszych ludzi. To jest do zrobienia, co w poprzek drogi staje. Wszystko co Bóg chce uczynić- przyjdzie zwyczajnie. Chwilowe stany psychiczne, ciężkie, bolesne, lub przykre trzeba korzystnie skierować ku Bogu, jako ekspiację za wszystkie niedopatrzenia czy błędy. Widzisz dziecino moja- Pan Jezus uważa cię za przyjaciółkę i daje ci cząstkę własnego ciężaru, jaki go przygniatał od żłóbka aż do krzyżowej śmierci. Pragnie by serce twoje zrozumiało Jego Serce Najświętsze, a z tego zrozumienia musi się ono rozgrzać litością, dobrocią i miłością. Dusza stanie się pokorna, poddana Jedynemu Panu. Rozpłynie się harda natura ludzkiej niemocy, pochyli się głowa człowieka przed nieskończonym Majestatem Boskiej Wszechmocy, niezgłębionego Rozumu i nieogarnionej Miłości. Jestem przy tobie, tulę zmartwioną główkę do serca, twoja Mamusia".

  • Idiokracja do sześcianu!

  • Jaś wykręt kapela

  • Ogladam juz czwarty raz i nadal mnie bawi tak samo jak za pierwszym :D "Stanoski" Ty rzeźniku ;)

  • Jaś fasola raczej...

  • ej wchodze na filmik skipam losowo za 1 razem dałem na 1:11:07 i jest ten najlepszy moment XD

    • O dziękuję za ukaznie tego mym oczą

  • Haloperidol się kłania, Jasiu łykaj, bo odpływasz.

  • lewak - leń i pasożyt chcący żyć na koszt innych (nie mylić z artystą). Raj dla komuszych kacyków PZPR już przeżyłem.

    • On jest artystą xDDD

  • Hahahaha jaka miazga

  • łu bu bu bu

  • 49:00

  • Jestem socjalliberalna ale jak słucham tego komucha mam wrażenie, że jestem kapitalistką 🤯🤕

  • No sorry , nie dałam rady .

  • Dobra, koniec, nie mogę tego typa dłużej słuchać, mój mózg krwawi... I pomyśleć, że gość z IQ świnki morskiej dostał kilkaset złotych za robienie z siebie pajaca :(

  • "Ja na przykład nie chcę mieć dzieci..." - odetchnalem z ulgą 😐

  • 49:12

  • Jasiu weź się za pracę.

  • jeden jaś a cała kapela, a nie czekaj... z całym zespołem XD

  • 2.5mln niezle

  • Nie sluchaj techno bo bedziesz mial zryty leb jak jas kapela

  • Kto to ten Jan kapela ?

  • Większego debila od Jasia nie widziałem!!!

    • Zobacz malinke blanska

  • On jest artystą xDDD

  • Najman to jednak mądry gość jest przy Jasiu

  • Jak zrobić z siebie debila w 2g na całą Polskę be like

  • Art. 240. [Karalne niezawiadomienie o przestępstwie] § 1. Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygotowaniu albo usiłowaniu lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118, art. 118a, art. 120-124, art. 127, art. 128, art. 130, art. 134, art. 140, art. 148, art. 156, art. 163, art. 166, art. 189, art. 197 § 3 lub 4, art. 198, art. 200, art. 252 lub przestępstwa o charakterze terrorystycznym, nie zawiadamia niezwłocznie organu powołanego do ścigania przestępstw, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

  • Ten Jasiu to powinien mieć pokój bez klamek i okien i gumowe ściany! Debil !!!

  • hurra obejrzałem do końca wytrzymałem,współczuje stanowskiego że wytrzymał z takim debilem

  • Ten wywiad był bez sensu. NIe udowadnia absolutnie niczego, co by nie było oczywiste.

  • Ale że on tak na poważnie? xDDD

  • Typowy lewak

    • Nie, to jest typowy Ignorant, i idiota. Może nie wkładajmy ludzi do jednego wora?

  • Mógł nie przychodzić, myślałbym chociaż, że jego nazwisko z jakieś przyczyny widnieje w mediach.

  • mina stanowskiego w 3/4 programu jest tak cudowna 10/10

  • Gość, dla którego Eldo jest prawdziwym poetą, przelicza twórczość artystyczną na roboczo-godziny... No cóż. Wszedłem tu posłuchać, jak ora się lewaka, a tylko zyskał moją sympatię.

    • Czytales poezje Eldo? Chuja czytałeś, więc Morda, kmiocie.

    • Hahaha lewacy sa milion razy inteligentni niz pRAWACY . Wiekssosc celebrytow to lewaki debilu

  • To Jasiu Mameja a nie Kapela..

  • pomysł żeby wojtek olszański przyszedł do tego programu,ciekawe.ale ten cały jaś kapela i sidney polack oderwani od rzeczywistości,

  • Panie Stanowski, daj Pan ostrzeżenie że takie głupoty gość będzie prawił, bo jak zniszczę sobie laptopa słuchając tych bzdur to będę chciał żebyś Pan mi naprawił szkodę. Skąd Pan wytrzasnąłeś tego sztukmistrza, domniemam że Pan mu zapłaciłeś więcej niż na wizji, bo za darmo nikt by takich głupot nie gadał.

  • Oglądałem i nie dowierzałem xD musiałem sobie przerwy robić, bo jednym ciągiem bym tego nie obejrzał xD biedny Krzysiu, że musiał na niego patrzeć i słuchać na żywo

  • Jasiu jest za delegalizacja reklam ale jakby takie tyskie poprosiło go o umieszczanie logo na swoich produktach za 5k miesięcznie to odechciałoby mu się delegalizowania reklam. Podobnie jak z mieszkaniem. Oj Jasio Jasio

  • baJtek - co to za imię w ogóle xDDDDDDDDDD

  • 26:10

  • Pozwólcie ludziom robić z tego MEMY!

  • Wg Jasia wszyscy inni pracujący ludzie mają bądź mogą mieć lepiej z własnej pracy ale ci którzy tworzą sztukę już nie.

  • Kiedyś w szkole średniej miałem kolegę, który był idiotą. On też pisał wiersze.

  • Gość rzuca hasła których nie rozumie🤣🤣🤣🤣

  • Słucham tego idioty na 6 razy bo na raz za dużo idiotyzmu...

  • Jak ten typ chyba sam nie wie co mówi…

  • „Np siadasz przy stole o 8 do 16,18,19 i myślisz sobie „jesteśmy debilami i ty i ja i Trump” 😅

  • 13:48

  • Ten gostek, tak myślę ,powinien pisać w kosmosie. Na Jowiszu,Marsie...,a najlepiej na słońcu.

  • ..żeby Cię jeszcze bardziej nie zgwałcili. Rozumiem że zło się czai :)

  • Patrzę na Jasia Kapelę, i myślę, ja pierdziele. Toż to głupek skończony, co pisze farmazony. I mówi jam kultura, a w butach słoma szura.

  • Panie Kapela zgadzam się z panem tylko z jednym, jesteś pan debilem... A dodatkowo według mnie, cholernym hipokrytą

  • Komuchy to największe świry żyjące na tej pięknej planecie !

  • Lepsze niż kabaret , ale gość niezłe odklejony jest

  • Słucham tego wywiadu drugi raz z mężem, bo nie wierzyłam w to co usłyszałam. I pierwszy raz nie mogę się powstrzymać, żeby kogoś tak typowo "zhejtować": Dzięki Bogu Jasiu, że nie chcesz mieć dzieci!!!

    • Mnie go było trochę szkoda, bo z wadą wymowy i słabym słownikiem musiał mierzyć się z inteligentnym facetem, który wie jak nawijać, ale z czasem zauważyłem, że jest niebezpieczny i trzeba chronić młodzież przed takimi wzorami. Zandbergi i reszta tej jego śmietanki właśnie takich ludzi potrzebuje i takie mają pragnienia.

  • 4 mln to kurde ta Polska to gorsza dzicz niż Armia Czerwona, a to już osiągnięcie...

  • Podczas rozmowy Jaś mlaska gorzej niż Najman podczas jedzenia pizzy...

  • Koleś wygląda na psychicznego gwałciciela :v

  • 2 godziny, 11 minut i 40 sekund samo-zaorania lewaka. Co mogłoby się sprzedać lepiej w Polsce?

  • Dobra wytrzymalem pare minut, jednak weganizm niezle w banie ryje.

  • ale mnie wkurza taen jas i jego smiech gowno wie i ma muzg na poziomie idioty +1000000000

  • Jaś Kapela zniszczył tego całego Sranowskiego

  • Ten człowiek to tragedia. Niestety, jednak jego wypowiedzi są na poziomie 10 latka, nie obrażając młodszych osób, bo to i dla nich może być obrazą. Strach pomyśleć ile może być "dorosłych" ludzi na jego poziomie. Przerażające jest to jak bardzo niektórzy ludzie mogą być odklejeni od rzeczywistości.

  • Gosc jest smieszny ale mowi o waznych rzeczach.

  • Ja mu zapłacę, żeby zaniechał "twórczości".

  • 1:33:32 Ja

  • Jakby go użyć jako przykład tego co narkotyki mogą zrobić z człowiekiem, to myślę że dilerzy stracili by co najmniej 3/4 klientów

  • Piękny przykład tego, że z fanatykiem opłaca się dyskutować wyłącznie przy publice bo jego się i tak nie przekona, liczyć pozostaje na to, że słuchający wykażą się minimalnym poszanowaniem dla logiki.

  • Co za pajac totalny zaprzecza sam sobie.

  • Pracuje jako „szeroki pojęty” artysta - uczę ludzi i robie to niemal hobbystycznie, ale że tobie to od rana do wieczora i dostaje za to kasę to płace za to zus i podatki. I każdy artysta powinien to robić. I ja wiem ze płacąc podatki i najniższy zus wiele na starość nie uzbieram, ale zarobie na to sam, a nie patologicznie wyłudzając kasę od kogoś. W zawodzie artysta: fotograf, grafik, malarz, wokalista, „grajek”, pisarz prozą lub wierszem, tancerz, ktokolwiek - to czy robisz to dla frajdy czy dla kasy określa rynek. Dostajesz kasę - płacisz wszystkie opłaty, nie ma kalkulacji - idziesz inną drogą. Mnie stać na zus, czemu takich popiertworców nie stać? Dostajesz dokładnie to, co wypracowałeś swoim życiem. Jak nie myślałeś ze dożyjesz emerytury, to czemu te emeryturę ma Ci sponsorować ktokolwiek. Jakiekolwiek tantiemy ktokolwiek. Dla mnie ten Jaś to taki chłopek roztropek który może coś robi w przestrzeni publicznej ale też jest „absolutnie qrva nikim”.

  • Lewackie gówno

  • dołączcie do 2 rp, manifestacja w warszawie 24.06.2021r.

  • PRZYWRÓĆ FILMY DLA KANAŁU POLITICAL MEME!

  • Ale Jasiek chce mu narzucić swoje ideały i styl życia :D

  • Widać, że kolesiowi kable pod kopułą się zesmaliły i ostry ma tam kocioł. Śmieje się sam z siebie itd. , ale jest tu kawałek w którym jest na szczęście jakaś normalna gadka

  • Ja bym wolał nawet więcej zapłacić za ten sprzęt jeśli by to poszło do tych ludzi co pracują za marne pieniądze, żeby wydobyć materiały i wyprodukować ten sprzęt.

  • 7:00

  • Dno dna gdyby odkryto koniec świata i koniec ten miał jakiś koniec, to na końcu końca jest jakość jego poezji.

  • Jaś jest jedną z tych co 5 zgwałconych kobiet w Polsce przypuszczam.

  • To że 37- letni facet nazywa siebie per "Jaś" wskazuje na kompletny infantylizm. Co zresztą słychać w jego "wywodach": oderwane od rzeczywistości socjalistyczne brednie. Jest to nawet całkiem śmieszne a zarazem tragiczne, bo tacy ludzie są słuchani przez polityków a potem mamy projekty ustaw z czapy.

  • Jaś jest uchodźcą. Uchodzi za idiotę.

  • Jednym słowem pajac. Już błazen ma więcej polotu

  • Ostatnio dużo jest o Krzysztofie Stanowskim. Temat idzie jak każdy kolejny. Szczerz mówiąc w dupie mam kim on jest w tym całym show, tak jak pewnie on sam, tak jak i wszyscy inni. To tylko kolejna rzecz wymyślona na potrzeby rynku.

  • Świetny materiał

  • 100% Lewactwa w lewactwie!

  • Krzysiu trochę się pomyliłeś jak na dzień dzisiejszy o 1,5milona obejrzeń 😁

  • Koleś oderwany od rzeczywistości