W2SPlays

W2SPlays W2SPlays

  • 30
  • 383 m.
On this channel I'm gonna play loads of random games so hopefully you enjoy it and stuff :D

Business Email: [email protected]

Відео

17:3025,000,000 COIN PRIME ICON DISCARD CHALLENGE!! - FIFA 21
12:22This game made me RAGE
This game made me RAGEÁhorf 381 þ.Degi Síðan síðan
14:49Ranking Sidemen videos that W2S made...
Ranking Sidemen videos that W2S made...Áhorf 1 m.8 dögum síðan
19:301 PRIME ICON = 1 SHOT (FIFA 21 PACK OPENING)
15:16I have some awful news...
I have some awful news...Áhorf 2,2 m.15 dögum síðan
14:34GOOGLING MYSELF (W2S Net Worth Reveal)
GOOGLING MYSELF (W2S Net Worth Reveal)Áhorf 1,6 m.15 dögum síðan
14:42W2S gets 17 prime icons IN A ROW on FIFA 21
W2S gets 17 prime icons IN A ROW on FIFA 21Áhorf 1,3 m.22 dögum síðan
14:20W2S vs Ricegum Official Fight Announcement
W2S vs Ricegum Official Fight AnnouncementÁhorf 2,1 m.22 dögum síðan
8:56W2S OPENS THE GREATEST ICON PICK EVER!! - FIFA 21
18:32W2S plays SIDEMEN geoguessr - GUERNSEY edition!
W2S plays SIDEMEN geoguessr - GUERNSEY edition!Áhorf 1,2 m.2 mánuðum síðan
15:17WORLDS FIRST 190 RATED FUT DRAFT CHALLENGE - FIFA 21
9:54Meet my new Girlfriend...
Meet my new Girlfriend...Áhorf 3,4 m.2 mánuðum síðan
9:32W2S GETS A TOTY IN A PACK!! - FIFA 21
W2S GETS A TOTY IN A PACK!! - FIFA 21Áhorf 1,9 m.2 mánuðum síðan
13:02W2S reunited with his OLD FLATMATES!! - Battle Royale
13:56W2S finally gets an IMPOSTER WIN on AMONG US
W2S finally gets an IMPOSTER WIN on AMONG USÁhorf 1 m.3 mánuðum síðan
17:11The truth about my addiction...
The truth about my addiction...Áhorf 3,9 m.3 mánuðum síðan
19:52LUCKIEST win ever vs THE SIDEMEN on AMONG US
LUCKIEST win ever vs THE SIDEMEN on AMONG USÁhorf 1,3 m.3 mánuðum síðan
16:44W2S vs VIK -  GEOGUESSER BATTLE ROYALE
W2S vs VIK - GEOGUESSER BATTLE ROYALEÁhorf 1,3 m.3 mánuðum síðan
8:05Goodbye old W2S house...
Goodbye old W2S house...Áhorf 2,6 m.3 mánuðum síðan
12:06Who do I HATE most in the SIDEMEN?
Who do I HATE most in the SIDEMEN?Áhorf 1,6 m.3 mánuðum síðan
13:34W2S GETS PELE IN A PACK!!
W2S GETS PELE IN A PACK!!Áhorf 2 m.3 mánuðum síðan
9:45Why W2S is leaving the SIDEMEN...
Why W2S is leaving the SIDEMEN...Áhorf 3,3 m.3 mánuðum síðan
11:58W2S NEW HOUSE TOUR
W2S NEW HOUSE TOURÁhorf 4,7 m.3 mánuðum síðan
17:07W2S goes BALD if he loses a FUT DRAFT
W2S goes BALD if he loses a FUT DRAFTÁhorf 1,5 m.3 mánuðum síðan

Ummæli

  • U mean 24 Guaranted Icon Pack

  • I have the exactly same striker in my team

  • Pause the vid and go to 0,00 look at his face lol

  • He rlly uploaded this

  • Klose Harry: closer

  • THE JAPANESE PELE 2.0 6:30

  • Yea His Going Insane

  • Could have put ericksen on rb instead of Willian

  • Hint: Werner plays for Chelsea

  • 99 pele

  • Desailly looks like ksi

  • Hi Harry kan you play pes 2021 lite

  • 11:51 are you Muslim?

  • Harry needs Spanish BBVA CB Also Harry just putting a Spanish BBVA on the bank

  • Drafts are so bad now man I miss this fifa 19 and 20 drafts

  • It is what it is

  • mans just said ''ALHAMDULILLAH'' wow masha'allah my brudda

  • You got tricked when you got Berckamp.

  • W2S TRY "WARZONE"

  • 11:53 my fav part cuz I’m muslim

  • الحمدلله 😂😂😂

  • Bro the adios is cut out

  • 24:43 I have a map

  • In germany drink i with my friend 3 beer and 5 shots 😂😂😂 pov: Dorfkind

  • Guy constantly has to worry about chem cuz he doesn't know how to pick players

  • Super league be like 7:39

  • FIE

  • FIENBIGTHWMFSssss

  • There are a lot of famous Harry’s out there. But this one is by far the best.

  • Hey w2s can you play online draft fifa 20 with me

  • Wtf is bad bout Alison tots

  • Man threw diamond play buttons like nothing 🤑

  • Yup

  • 11:57 man said allhamdulilah

  • Is he allergic to immobile

  • OHHHHH NO OH NOOOOOOOO Oh Nooooooo Oh Nooooooo oh nooooooooo oh noooooooo. fucking hell. i literally can’t watch this guy anymore😂 why has he started to do that shit so much. unbearable

  • corona is coronavirus

  • You can tell this isn’t Harry’s account when you see a positive record😂

  • They ship worldwide? Can I have a 3.5 of the good stuff Harry ❄️

  • i can only watch 5min bc of gibs bro being so damn cringe

  • This gang is “stinky”

  • FIESSSS

  • Wearin a man city beanie, showin his Chelsea top

  • Fuck yuo

  • Hi

  • I got a 193 so idgaf

  • 0:05 Harry: I'm live on stream

  • Video title From fifa 13 But in video From fifa 15

  • I like him he supports Everton

  • I wouldn't have uploaded this

  • That hamdulillah tho hahaaha

  • POV: u knew u we're gonna get clickbaited but still clicked on the video

  • Hi

  • I wanted to buy a case but I checked and they don't make a case for the xiaomi redmi note 8 pro , only screen protectors and cables 😓

  • Hi

  • Look at his sound on 11:38

  • Harry the legend of skipping Ronaldo

  • How to get the worst icons

  • “Thank jesus thank god,alhamdolillah” Man mixed all religions😂 11:55

  • “RhInO sHeILd”

  • Chavvy

  • 11:44 that’s what’s your mother said after I was done with her

  • Me raging at0:39

  • What’s the alphabet lads

  • ITS XAVI!

  • Csak a puskás🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺💚🤍

  • defo puyol 2:09

  • Lol

  • My highest score was 13.

  • Today in school we were doing pi charts and there was one on best youtubers and in the best youtubers there was 1 that said WS2 by the way I'm in year 6

  • Quick sell recovery lol

  • Notice how he used his old phone in case it broke lol

  • He got the Japanese Pele!!!!

  • 15:56 - Harry when he’s having a stressful day working at a call center after ISmem drys up

  • Clikbat

  • I dare u to get the draft ever

  • bro you said its slovenia then you said sorry serbia P.S im from serbia

  • crtuff

  • He’s not happy with de Bruyne

  • Karana in the Island of the Blue dolphins situation is that Ramo died. This is her situation because she did everything for Ramo. She deals with this problem by showing so much emotions combined like sad and angry. This helps me understand that Karana is helpful but when she makes a big mistake she thinks she's worthless. I learned that in life we all have hard times like Karana